måndag 18 augusti 2014

Flicköga och Malva

Växten Flicköga .
 Min vita Malva .
Röda vinbär.

10 kommentarer:

  1. Härliga bilder! Fin höstfärg på flickögat som är min favorit bland bilderna.

    Ha det bra,
    Erik

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Erik :) Ja visst är den lite häftig den blomman // Anita :)

      Radera
  2. Prachtig dit is echt genieten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much Stiefbeen // Anita :)

      Radera
  3. Jättefina bilder!! vilket påminner mej om att jag också måste plocka in mina vinbär :))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Susanne :) Jo jag har mina svarta vinbär kvar jag med som jag måste plocka någon dag // Anita :)

      Radera
  4. Jättevackr bilder! Mina vinbär tog fåglarna på några dagar......:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Majsan :) Jo dom tömmer buskarna fort då dom väl sätter igång ... :) // Anita :)

      Radera