tisdag 5 augusti 2014

Lönnångersfjärden / Harmånger . Inlägg 3



 







4 kommentarer:

  1. Hej där, jättefina och väl komponerade bilder i hela den här serien. Ett stilla lugn i vackert ljus som får mig att längta till havet. Blir inte mycket fotat och/eller bloggat i sommarvärmen. Får ta nya tag framöver. Tusen tack för dina kommentarer och dammen den byggde min man i fjol, vi tar vatten fr tjärnen och fontänen drivs av solceller.
    Varma sommarhälsningar
    Monica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack Monica :) Ja jag hade tur med "rätt ljus" då jag var dit , det var så vackert . Ja jag håller med dig att det blir lite stillastånd både med det ena o det andra i denna sommarvärme , ja din damm såg verkligen häftig ut och så solcellerna till fontänen lät både praktiskt och fiffigt :) // Anita :)

      Radera