onsdag 3 september 2014

Tistelfjäril .



6 kommentarer:

  1. Härliga bilder! Och visst har vi fina höstdagar nu, det är bara att njuta.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Jo jag håller med om att vi har en underbar höst // Anita :)

      Radera
  2. Den här bloggvärlden är då inte dum...men lär sig något nytt hela tiden. Som nu med fjärilar...för mej har de rätt och slätt varit fjäril ganska länge i mitt liv...Men sen när jag själv lyckades fånga en på bild så var jag ju också tvungen att leta på vad det var för sort...och upptäcker att det finns massor som nästan är identiskt lika...Och nu har jag ytterligare en till samlingen...Tistelfjäril. Kanonfina bilder!!
    Ha en bra fortsättning på dagen!!
    Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Rigmor . Ja jag såg detsamma då jag kollade upp denna fjäril , fanns ju flera som såg nästan likadan ut som denna också . Jo jag håller med dig om att bloggvärden inte alls är så dum , man lär sig saker som man inte hade en aning om :) Kramar // Anita

      Radera
  3. - Halloj i norr.
    - Vilka fina fjärilsbilder !
    Jag sitter alltid för långt ifrån när dom små
    flygarna behagar att stanna upp....
    - Ha en fortsatt fin vecka !!!
    Hälsar Henning och Blondin-Ida....:o)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Henning . Ja jag håller med om att oftast landar dom där det är som svårast att nå dem . Ha det så bra du med // Anita :)

      Radera