fredag 18 april 2014

I närheten av Näsviken .

Önskar er alla en glad påsk med denna "tupp" , ja nu hoppas jag detta är tuppen o inte honan , ser inte skillnad på dem .
 Och min blogg utan lutande sneda lador vore nog inte min blogg , så här kommer bilden jag vet att ni väntat på och längtat efter . Men visst är den vacker i sin enkelhet , den gamla gistna ladan . Och om ni vill se ladan lite större så klicka på bilden :) Ja det gäller så klart alla bilder i bloggen .


Och hoppas nu alla har det bra i helgen .


12 kommentarer:

  1. Älskar dina lutande lador! Fina bilder som alltid... tranorna är riktigt pampiga!
    Önskar dig en riktigt Glad Påsk!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack jo visst är det nå visst med dessa fåglar :) Önskar dig en glad påsk också // Kramar

      Radera
  2. Härliga vårbilder med Tranor och lutande lador!
    Glad Påsk!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Glad påsk önskar jag dig också .)

      Radera
  3. - Halloj i norr.
    Då är våren kommen även till er. Med hjälp
    av tranorna.
    Gillar speciellt tredje bilden med både tranor och
    lutande lada....:o)
    - Ha en riktigt trevlig påsk !!!
    Hälsar Henning och Blondin-Ida...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Henning :) Ja nu har våren äntligen kommit // Ha en underbar påsk du med // Anita :)

      Radera
  4. Glad Påsk också till dig! Våren är också tranor och lutande lador.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glad Påsk till dig med :)

      Radera
  5. Jättefina bilder! Tranor har vi lite här o var. Såg 23 st på ett fält förra veckan faktiskt.
    Ha en fortsatt skön Påsk!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack M :) Jo det är nått speciellt med Tranor ändå , förstår att det var häftigt att se så många . Ha det så bra du med // Anita

      Radera
  6. Åh, ljuvliga bilder. Så underbart att få fota tranor. Missade två rätt lågt flygande idag.
    Du har en så fin och intressant blogg, alltid lika roligt att se vad du lägger ut.
    Önskar dig en fin fortsättning på Påskhelgen.
    Monica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack M om du visste så glad jag blir över ditt beröm :) Jo visst är det häftigt med dessa Tranor och jag trodde ärligt dom skulle flyga så fort jag klev ur bilen men dom stod kvar så pass länge att jag fick min bild , synd att du missade dom lågt flygande , hade varit häftigt att få dem på bild // Ha det så bra du med . Anita

      Radera