tisdag 13 maj 2014

Krusbadet . Baståsen/ Gränsfors

Sälg kvist


10 kommentarer:

  1. Hej Nita och tack för din kommentar! Vilka härliga motljusbilder du har tagit och visar här.
    Det är något speciellt på kvällarna när solen går ner på det sätt som du visar.
    Nu hoppas vi på värme och mycket sol.
    Ha det fortsatt gott!
    /SA

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket själv S-A för dina rader ! :) Ha det gött du me :)

      Radera
  2. Så vackra motljusbilder, njuter och inspireras. Den första en klar favorit för mig.
    Monica

    SvaraRadera
  3. - Halloj i norr.
    - Första bilden är sanslöst bra. Grattis !
    Vilket djup och vilket ljus.....
    - Ha en fortsatt bra dag !!!
    Hälsar Henning och Blondin-Ida....:o)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Henning ! :) Ja den blev jag själv nöjd med också då jag såg den på datorskärmen hemma :) Ha det så bra du med :)

      Radera
  4. Otroliga vackra bilder ..att välja en favorit här är svårt,men jag tror ändå att den första blir det:)
    ha en fin dag
    kram:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Mimmi :) Ha det bra du med // Kramar från mig

      Radera