måndag 21 juli 2014

Glada Hudik Summer Meet 2014 . Inlägg 1

Kommer lägga ut tre inlägg från Krantz Challenge bilutställning och klicka på bilderna så visas dom i större format . Börjar med det häftigaste "ekipaget" som jag såg på denna bilträff . 
 Buick - 55 , Chevrolet - 55
 Buick - 59
 Buick Roadmaster  - 57
 Buick Roadmaster - 58

 Cadillac - 70
 Cadillac -59 , Pontiac - 58
 Cadillac - 56
 Cadillac - 59 .
 Cadillac - 59 Front
 Cadillac - 59
 Cadillac - 56
 Cadillac - 59
 Cadillac Eldorado - 58

 Chevrolet - 53
 Chevrolet - 57 , Oldsmobile - 58
 Chevrolet - 57 .
Slutar mitt första inlägg med dessa två skönheter Chevrolet - 57 . Och om jag har skrivit fel på någon bil så rätta mig gärna :)

5 kommentarer:

  1. Så härliga fina bilar alltid kul att se ,kram Nette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är dom enormt vacker :) // Kramar

      Radera
  2. Så vackra och välvårdade pärlor!
    Riktigt häftiga är dom!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag håller med dig , så enormt roligt att få studera dem :)

      Radera
  3. geweldig die kinderwagen dat is nog een echte met vering daarin kon je de kinderen wiegen.

    SvaraRadera