fredag 13 februari 2015

Byggnader vid Jättendals hembygdsgård






8 kommentarer:

  1. Underbart vackra vinterbilder, du kan du!!!!!
    Så läckert med ladan som man ser rakt igenom.
    Skickligt fotat.
    Ha det så gott.
    Hälsar
    Monica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du :) Nu fick du mig att le igen Monica :) // Anita

      Radera
  2. Ååh så fina vinterbilder! Vackra gamla hus... snyggt fotat!
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anki , blir så glad över era ord :) // Anita

      Radera
  3. Njutbara vinterbilder!
    Ha en fin vecka! /SA

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycke S-A .,Önskar dig en trevlig helg :) // Anita

      Radera
  4. Så vackra bilder. Jag känner att jag måste åka till Hudiksvall, många, många år sedan jag var där. Och norrsken har du fångat också. En dröm jag har att få se det. Nu ska jag verkligen försöka ta tag i bloggandet och fotograferingen. Finns ju så mycket vackert i Hälsingland. Ha det gott. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Nilla :) Ja nu har du inte såå långt till Hudiksvall och jag håller tummarna att du nu får beskåda norrsken också vid eran underbara stuga . Många Kramar // Anita :)

      Radera