onsdag 29 april 2015

Fåglar vid Lillfjärden .





8 kommentarer:

  1. - Halloj i norr.
    - Gillar verkligen Skrattmåsen fångat i flykten, snett
    bakifrån. Fin komposition där.
    - Ha en trevlig Valborg !
    Hälsar Henning och Blondin-Ida....:o)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för dina snälla ord , fast det blev lite sent med mitt svar här // Anita :)

      Radera
  2. Snygga fågelbilder ,trevlig valborg ,nette

    SvaraRadera
  3. Fina bilder som alltid!
    Trist att du inte är riktigt kry... hoppas du är på bättringsvägen nu :)
    Läste det du skrev hos Rigmor... tackar för tipsen, för vi har ännu inte varit iväg åt dina trakter... minns inte nu vilka veckor som vi pratade om, men tror det blir strax före eller strax efter midsommar... eller i juli någon gång... :)
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Massor av kramar <3 till dig med , jo jag börjar må bättre nu , har gjort en operation , ingen farlig bara lite jobbig .

      Radera
  4. Säger som Anki ovan...fina bilder som vanligt!! Fåglar är inte riktigt "min grej", och då menar jag inte att jag inte tycker om dom, utan har svårt att få till dom på bild...du har otrolig skärpa på dina!
    Sen blir jag ju så klart orolig också, att inte må bra, och kanske en längre tid, det tär. Hoppas att det redan är övergånget eller i allafall på god väg. Och vad det gäller restips...tänk inte på det! Har redan fått så många fina utav dig, så vi kommer att ha fullt upp...Som jag hoppas och det ser ut som , så får vi sällskap också, kanske inte hela vägen men bitvis iallafall. Alltid roligare att upptäcka ihop med likasinnade och sen ha någon att dela allt med. Mitt bloggande ligger ju så att säga i träda, men Anki berättar så underbart med alla sina bilder så det löser sig säkert.
    Ha det nu så gott och krya på dej, med mej är allt väl, så...det är bara latmasken som bitit sig fast riktigt ordentligt när det gäller bloggen, annars som vanligt!
    Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Massor av kramar <3 till dig med Rigmor , jo jag börjar må bättre nu , har gjort en operation som jag haft lite ångest över men ingen farlig bara lite jobbig :) Ska nog börja komma igång här igen nu lite grann :)

      Radera