lördag 11 augusti 2012

Barrtjärn / Älgered .





5 kommentarer:

  1. Va fint! Påminner om mitt ställe där jag lärde mig simma men det var en sjö, förresten den jag haft i senaste inläggen bilder ifrån.

    SvaraRadera
  2. Så vackert...men så läskigt att du höll på att drunkna.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Mycket minnen från detta ställe! :)
    Va roligt att du skrivit så mycket om Älgered!
    Riktigt intressant att läsa om när jag själv är uppvuxen och bor här än! Hoppas du skriver något mer!

    SvaraRadera
  4. Ååh, Barrtjärn! Min son bodde på kollektivet ett par år, när jag var där på sommaren cyklade jag ensam ner på morgonen och simmade en stund före frukost.
    Helt enkelt ljuvligt :)
    På min arbetsplats sitter ett foto som föreställer just Barrtjärn, tittar på det ibland och längtar efter friden och ron.

    SvaraRadera