lördag 24 augusti 2013

Galtström .

Eftersom jag även denna sommar "gått på halvfart" så har jag inte hunnit med allt som jag borde , men ibland får man se sanningen i vitögat och acceptera sina begränsningar vad det nu än må vara  . Men nu känner jag att lite av min tidigare inspiration för dels foto börjar komma tillbaka .
Kommer dock inte ihåg vad just denna plats heter , jag skrev upp namnet på min mobil men sen kom jag på att den skulle rensas , sedan det var gjort så hade jag rensat även det som inte skulle raderas ... Så är det någon som vet vart jag varit så berätta gärna :) Vackert är det iallafall .


 Här är iallafall Bagarstugan vid Galtström .
 Om ni vill så kan ni kika på tidigare inlägg som jag lagt in över denna vackra plats .




 Galtströms bruk .
 Tog även några bilder från Lörudden som jag avslutar med .


2 kommentarer:

  1. Skönt läsa att det är fler än jag som gör sådana "fadäser", rensar både här och där, ibland även hela inlägg....Fina bilder som andas sommar är det iallafall.
    Ha det gott.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo men så less man blir då man kommer på vad man gjort , men men bara gilla läget fast man grämer sig enormt ;) Kramar tillbaks till dig :)

      Radera