tisdag 3 december 2013

Långnäset










6 kommentarer:

  1. Jättefina bilder från sjön! Här försvann också snön lika fort som den kom, hoppas den snart kommer för att stanna...Tack för din fina kommentar och ha det så bra :D

    SvaraRadera
  2. Här försvann också snön snabbt. Ganska skönt. Det räcker lagom till jul. ...blir så mycket att skotta. ... Förstår att du inte vågat dig ut på bryggan. ...hade nog inte jag heller gjort.
    Och ja, jag försöker att hålla i honom. ... :-)
    Ha en bra vecka.

    SvaraRadera
  3. Så fina bilder :) Jag är glad över att vi inte har så mycket snö nu ,,vi har inget alls än ,men det kommer .Förre året kom det i Januari och var kvart till slutet av April
    Den sista bilden blir nog min favorit:)
    kram :)

    SvaraRadera
  4. Vad vackra bilder!
    Det ska ju bli snö nu med besked fast jag tror vi klarar oss rätt bra...
    Kram Majsan//

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Fantastiskt vacker natur, den andas lugn och ro.
    Här vräker snön ner och formar bästa julkorts-miljön för tillfället :)
    Kram /bea

    SvaraRadera
  6. Jättefina bilder och blank is som lägger sig är väl alldeles underbart. Den bryggan hade inte jag heller velat gå ut på. Här har snön kommit och tinat ett antal gånger men nu är det nog bara snö och minus grader att räkna med fram till våren.
    Ha en trevlig adventshelg
    Önskar
    M

    SvaraRadera