lördag 8 februari 2014

Åsvallen Älvsund

Hittade dessa bilder tagna i höst då jag gick igenom mina bildmappar . Så jag väljer att lägga ut dem fast dom inte är dagsfärsk .
Gillade färgen på denna stuga .
Fast dom kunde inte vara allför storväxt som använde denna lilla "passage" in under stugan .
 Man riktigt känner tidens rand slå emot en då man vandrar här , har hört otaliga berättelser från denna vall genom min uppväxt .
 Lyktan vajar lite svagt i vinden då jag passerar ...
 Visst är stugan vacker , jag personligen älskar sådana här byggnader .




 Ha en fortsatt bra helg alla därute .

8 kommentarer:

  1. Vakkert.
    Minnenes melodi.
    Det er nesten så man hører suset fra skogen.
    Ha en fin søndag
    Kramis fra karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Karin :) Detsamma till dig med // Kramar

      Radera
  2. Läckert! GIllar även sådana motiv, har sett flera stycken som jag ska fota vid tillfälle

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack M :) Jo dessa platser fascinerar mig med :)

      Radera
  3. Świetny post ! Bardzo mi się u Ciebie podoba :) Serdeczne pozdrowienia z Polski! Życzę Ci miłego weekendu!
    / Patrycja :)

    SvaraRadera
  4. Kikar bara in för att önska en fortsatt skön helg!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Carina och detsamma till dig med // Kram

      Radera