torsdag 6 februari 2014

Småbåtshamnen Hudiksvall

 Lägger ut dom sista bilderna från Småbåtshamnen och sjöbodarna i Hudiksvall .
Lugnt och skönt att bara gå och studera i lugn o ro innan staden vaknar till liv ordentligt .


Såg förövrigt att den här båten Olga-Elida är till salu , så är någon sugen på en segelbåt så är det bara att slå till , den ligger ute på blocket just nu .


Tänkte nästan gå ut på dessa ja vad heter dom , nu har jag tappat ordförrådet men i vilket fall som helst så avstår jag då dom är hala "tror jag" vågar dock inte chansa  :)))
 Småbåtshamnen ligger tom och öde .
Önskar alla ett fint veckoslut .

8 kommentarer:

  1. Underbart vacker bildserie IGEN!!! Så mysig miljö att ta en fotorunda i, förmodligen bra att du lät bli att utmana ödet. Trä och smältvatten blir som såpa.
    Ser även en liten fin spegling i den femte bilden, kul.
    Ha en fin helg du också.
    Monica

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK Monica !!! :) Jo du har rätt det är nog bra halt där just nu och jag var/är inte sugen på nå ofrivilligt bad :))) Jo spegling och vattenbilder ska jag försöka mig på bara det blir öppna vatten igen :) Ha en fortsatt fin helg du med :)

      Radera
  2. Härliga bilder från din stad!
    M//

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack M !!! :) Jo det är vackert och fin småstadskänsla i Hudiksvall :)

      Radera
  3. Underbart vackra kvällsbilder!
    Hälsningar /SA

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack S-A !!! :) Fast det är morgonbilder :)))

      Radera