söndag 29 juli 2012

Västansjövallen , Gnarp . Inlägg 2

 Lägger ut dom sista bilderna över denna underbara fäbodvall som jag tog för över drygt en månad sedan . Men jag personligen kunde gå enormt länge på sådana här platser om det inte varit för myggplågan just denna kväll ;) Men det kommer många tankar då man går och strövar och filosoferar mellan dessa vackra gamla byggnader .
 Mycke slit med både blod svett och tårar kan man förmoda att det varit ...







 Och jag erkänner åter igen att jag älskar fastbandshagar och fäbodvallar :)

3 kommentarer:

  1. Tänk om man kunde få bo här i det fagraste fagra!! blandnig av olivolja och lite tjära utsmetad på din kropp gör att myggen studdsar bort :))

    SvaraRadera
  2. Va fint det ser ut....fina bilder du fått här. Jag gillar sådana motiv med. Man åker förbi och noterar dem för att återvända någon dag o ta fina bilder i bra ljus

    SvaraRadera
  3. Mycket roligt att få se sånt .. ja tänk vilket slit och släp de hade på den tiden :)
    kram :)

    SvaraRadera