onsdag 4 september 2013

Järvsö "Järvzoo"

Läste igårdagens Hudiksvallstidning att just Järvzoo har landets nöjdaste kunder , och det förvånar mig inte då jag själv älskar att besöka denna anläggning . Så jag lägger ut några av mina foton som jag tog vid mitt senaste besök där .
 Björnen

 Järv
 Lo med två ungar

Varg
Uggla
Lyckades att se alla djur utom rödräven , men den fick jag se på hemvägen istället . Var bara det att den var i diket på passagerar sidan och jag satt vid ratten , men jag chansade vart jag trodde den var med kameran , såg den ju inte i sökaren då jag satt "så långt ifrån". Bilden blev inte den bästa men rävungen blev nog rätt förvånad över vad jag gjorde då den stannade upp och lät sig fotograferas .
 Den lilla räven i diket .
 
 
 

5 kommentarer:

  1. Fina bilder från parken och sååå söt rävunge i diket!! Jag har faktiskt varit till Järvsö Zoo men det var lääänge sen ;))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Har du varit dit med ? :) Roligt, ja världen är liten ibland :)

      Radera
  2. Jätte fint, jag fick inga bilder på lodjur på besöket i Borås djurpark. Det va lite synd men du hade större tur. Kanske får ta en resa till Järvzoo nån gång.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Tobias :) Jo Lon är ju lite svår att få se , var en lyckträff att det var matdags då jag var där , då kom hon fram från sin grotta med sina små :)

      Radera
  3. Åh, jag smälter när jag ser de första bilderna på björnen. Kul att du även fick se rödräven i det fria och att du hann med att få den på bild.
    Kram
    M

    SvaraRadera