söndag 5 juli 2015

Hudiksvall





4 kommentarer:

  1. Hello Nita,
    beautiful images of a very beautiful country,
    Last year we were three weeks holiday in Sweden and the look of your images have come instantly back memories ... :-))
    Next year we will visit Sweden again ...
    greetings Frank

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much Frank.
      I´m glad that you like them and welcome back to Sweden next year :)

      Radera
  2. Njuter av dina bilder i det här inlägget och i de tidigare... så mycket vackert! Tack för alla tips... suger åt mig! Vi beger oss upp mot dina trakter i början av nästa vecka och det finns såå mycket jag vill se! Rigmor och Urban åker i slutet av den här veckan och meningen är att vi ska sammanstråla någonstans... :)
    Tack för snälla kommentarer hos mig och som sagt tack för tips!
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anki så glad jag blir över dina ord och nu ser jag framemot bilder från er resa , så roligt att jag kunde ge er nått tips :) Många kramar från mig och nu hoppas jag att ni får bra väder då ni kommer häråt , idag har det varit lite småkallt och regn men sommarvärmen kommer nog snart igen :)

      Radera