torsdag 30 juli 2015

Rävungen










20 kommentarer:

  1. Vilken lycka att få så här fint sällskap på fotrundan. Supersöt är den och så fina bilder allihop.
    Ett möte väl värt att föreviga.
    Allt gott.
    M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Monica :) Ja visst är den söt och kunde inte låta bli att bli road av nyfikenhet hos den, då den till och med la sig ner för att studera mig då jag satt på knä vid vägkanten och fotograferade :)

      Radera
  2. Men jisses så söt :) och vilka fina bilder du fick på den ,jag saknar verkligen Vittass när jag ser dessa bilder :)
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Mimmi :) Förstår att du saknar Vittass enormt mycke , skulle jag också gjort om jag fått den relation som du hade till den // Kramar

      Radera
  3. Men guuud...hur söt är den inte??!! Vilka ögon, ser så oskyldig och näpen ut. Hoppas, hoppas den får leva sitt fria liv i fortsättningen också!
    Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst , jag blev helt betagen i den , så söt // Kramar :)

      Radera
  4. Men den ungen ville bli fotograferad! Nu hade du verkligen tur som kom men kameran just när lilla vännen kände för en vilopaus på vägkanten. Härliga foton!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag satt på knä vid vägkanten på en liten grusväg och fotograferade en vy då jag hörde nått bakom mig så jag vände mig om och då stod den här lilla krabaten en bit ifrån mig , den kom närmare närmare och till slut la den sig ner för att studera mig riktigt :) Har aldrig någonsin upplevt det här :)

      Radera
  5. Åhhh så gullig ,lyckliga dig som fick vara närvarande ,kram Nette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Nette jag var enormt lycklig över det här mötet , så underbart att få uppleva :) // Kramar

      Radera
  6. Super shots, these moments are really the prettiest, the animals realize that you certainly do not want anything bad to them.
    thanks for show
    Greetings Frank

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you very much Frank :) // Anita

      Radera
  7. Vilket underbart möte... och vilka fantastiska bilder du fick på sötnosen! Härligt!!
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Schöne Bilder von den kleinen Räuber.

    Gruß
    Noke

    SvaraRadera
  9. Vilken upplevelse, att möta en rävunge på så nära håll. Så underbart söt! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de var helt underbart att få uppleva de här :) // Kramar :)

      Radera