tisdag 7 maj 2013

Videkissar




stora säregna ...

10 kommentarer:

  1. Du har nästan samma bilder som jag , jag tycker också om att fotografera vide ,var ut i kväll och tog några till ,kram nette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag såg det också Nette att vi hade nästan lika , dom är vackra i sin enkelhet // Kramar Anita

      Radera
  2. Jag kollade också in videt i går kväll, när jag gick min kvällsrunda. Titta gärna in till min blogg, jag har en liten utmaning åt dig. Ha fin fortsättning på veckan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så roligt att få "nått att bita i" , jag återkommer om Humlan så fort jag kan :) Kramar :)

      Radera
  3. Håller fullständigt med dig! Absolut att det är en igelkott!½ Man ser både taggar, ögon och nos! Fantastiskt fångat!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Carina :)Jo så såg jag den också :)) // Kramar

      Radera
  4. Så fina bilder :) och visst är det en igelkott ,..det ser man ju klart och tydligt :)
    ha en fin dag :)

    SvaraRadera
  5. Gillar din "igelkott" o dina övriga härliga vårbilder, kram

    SvaraRadera