måndag 12 september 2011

Galtström och Norrfjärden. inlägg 4.

Vi letade ett badställe och fann ett en liten bit från Galtströms bruk .
 Ja iallafall kunde jag inte klaga på utsikten då den var enormt vackert . Ser ni den lilla segelbåten i horisonten . Går att klicka på bilden för att få den större .
 Ibland blir man förundrad över att växter och även träd kan växa i berg och klippor .
 Om stolens ägare är ute och simmar i det blå eller bara springer undan kameran det förtäljer inte historien :).
 Så jag fick nöja mig med att åter rikta min intresse på dem som inte slapp undan min kamera .
 Strax utanför Galtström ligger detta "ål hus" som det står på skylten på den lilla röda byggnaden .


 Fiskelägret Norrfjärden är en mysig liten ort , tyvärr kom regnet så det blev bara några bilder därifrån denna gång .
 Norrfjärden Juli 2011 .
Cafe Skärets skylt .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar